Wednesday, March 30, 2011


Hancus? Kan Aku Dah Cakep? Haish Degil Btol La!




 
 




Barua lanun gedebap yang ini ada sambungannya... soon.
This one is on the way down... dah nak masuk longkang penuh taik jugak tu.

>>>>>>>>>>>    <<<<<<<<<<<

p/s: All those dumbasses above have accused Aidid Mu'addib of making up stories about their pyramid-schemes and love to say that I dunno what I was talking about. They also like to claim that their pyramid-schemes will never ever collapse - ada faktor infinity maaa! Infiniti kepala hatok ko la bahalol-dungu-piang punya umat! Bukan aku nak berbangga for being right... no sir. I don't care about being right. Actually, aku tengah bersedih memikirkan berapa ramai bebudak Melayu yang kehilangan duit dan menanggung hutang dan kena kencing buta-buta oleh mala'un-mala'un mastermind skim-skim piramid seperti yang di atas tu - yang masih memegang dan menikmati duit keuntungan tu semua. Kerugian sket-sket daripada sorang-sorang anak Melayu, tapi kalau yang rugi tu berpuluh ribu bebudak Melayu yang low IQ dan yang senang sungguh kena kelentong bulat-bulat oleh mastermind tu semua? Tak sedih ke? 

Kalau aku yang rugi dan kena kelentong tu - aku sure dah upah geng samseng mana-mana pegi belasah sekor-sekor mastermind lahanat macam AC Mangkok Hayon, Hairul Nizam Hashim, Hisham Lintah Bangi, dan mastermind Profitnetwork whoever the fuck he may be (some guy in CG posted the picture of his house btw... smart fella). Lucky for them, aku ni pengarang Aididleaks dan aku memang tak hingin nak join mana-mana MLM dan skim piramid dia orang tu semua. How about you boy?

Fuckshit, man! I guess there'll be more of the same pyramid-schemes scams going down the same road soon... it's just a matter of time. Those MLM-SP people are just parasites and scums of these earth. They'll die and rot soon enough.  
  

No comments:

Post a Comment